Branding z polotem! Naming, logo, strony www, copywriting, strategie komunikacji.

Start Terminal, czyli nasz blog Audyt i optymalizacja strony www – dlaczego warto?

Audyt i optymalizacja strony www – dlaczego warto?

Audyt i optymalizacja strony www – dlaczego warto? 12 września 2018Leave a comment

Wielu przedsiębiorców tworząc swoje strony internetowe, bardzo często zapomina o tym, że z czasem tracą one aktualność, wymagają dostosowania do wymagań SEO, bądź zwyczajnie brakuje im wartościowych treści, które przykują uwagę potencjalnych Klientów. Pomocny w tym zakresie może stać się audyt, a następnie optymalizacja!

Dobrze przeprowadzony audyt i optymalizacja strony www pozwalają poprawić pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, pomagają zwiększyć konwersję, odświeżyć aspekt wizualny, usprawnić ją pod kątem zamierzonych celów, wzbogacić w wartościowy content lub zwiększyć jej wydajność. W Samolotni spoglądamy na witryny naszych Klientów obiektywnym okiem, szukając rozwiązań, które są skuteczne oraz przywracają polot i finezję.

Kiedy ostatnio analizowałeś swoją stronę www?

Wiele firm po zamówieniu strony internetowej nic z nią nie robi, a niestety jest to spory błąd. Jeżeli minęło już trochę czasu od momentu stworzenia witryny, warto ją solidnie zweryfikować. Rozwój firmy wewnątrz jak również na zewnątrz, czyli w postaci prezentacji online, wymaga ciągłej pracy i doskonalenia. Stąd zasadność opcji jaką jest audyt i optymalizacja. Warto regularnie weryfikować wyniki SEO oraz konwersję, gdyż są to elementy, bez których trudno ściągnąć do siebie nowych, potencjalnych Odbiorców lub Klientów.

Korzyści płynące z audytu i optymalizacji strony www

Audyt pozwala ocenić wydajność witryny, bowiem podczas jego przeprowadzania, nie tylko analizujemy zawartość strony, ale również weryfikujemy jej aspekt techniczny. Poprzez wykonanie tej ważnej czynności, możemy sprawdzić solidność całej infrastruktury strony. Pozwala ona zobaczyć także to, czy nasza prezentacja www jest przyjazna wyszukiwarkom, przyjemna w nawigacji, czy też pozwala intuicyjnie znajdować pożądane treści.

Decydując się na dogłębną analizę, możliwe staje się wyszukanie źle dobranych fraz kluczowych, a także weryfikacja błędów stylistycznych bądź merytorycznych, odszukanie niewłaściwych danych, czy treści wymagających aktualizacji. Co więcej, dzięki audytowi, realne jest opracowanie działań, które pozwolą skierować się ku użytkownikom, otworzyć na nowe rozwiązania, wyeliminować niewłaściwe praktyki itp.

Audyt pozwala ukierunkować optymalizację, dzięki czemu możliwe będzie poprawienie skuteczności witryny, która zwiększy konwersję i zachęci potencjalnych klientów. Analiza i wprowadzenie usprawnień pozwala znaleźć dotychczas nieznane sposoby działania, a zidentyfikowane problemy, mogą zostać zażegnane.

Audyt i optymalizacja strony www – co warto uwzględnić?

  • Ocena wydajności

Podczas audytu, pierwszym krokiem powinna być weryfikacja tego, jak użytkownicy poruszają się po naszej witrynie. Sprawdzamy co ich ciekawi, gdzie przebywają najwięcej – strona główna, blog, a może powiązane treści?

  • Analiza aspektów SEO

Niezwykle ważny jest odpowiedni doborów fraz kluczowych, niemniej warto ocenić opublikowane treści pod kątem oczekiwań użytkowników. Należy zastanowić się czy i jak pomagają one odpowiedzieć na pytania, bądź problemy użytkowników.

  • Weryfikacja współczynnika konwersji

Dobra optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek, to doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie, jednak dobrze jest skupić się również na tym, aby zatrzymać ich na stronie dłużej oraz zachęcić do regularnych odwiedzin. Wysoki współczynnik konwersji to większe zainteresowanie użytkowników – zadbaj zatem o atrakcyjny content!

  • Ocena witryny pod kątem technicznym

Ocena techniczna strony jest nie mniej ważna niż weryfikacja jej treści. Doskonale wykonany audyt oraz późniejsze optymalizacje, pozwalają poprawić wydajność, komfort użytkowania witryny, a także jej przejrzystość i funkcjonalność.

Podsumowanie

Audyt oraz optymalizacja to szerokie spektrum działań, które pozwalają ocenić treści oraz aspekty techniczne witryny internetowej. Dzięki dobrze przeprowadzonemu audytowi, optymalizacja pozwoli skutecznie zwiększyć ruch na stronie, a także efektywnie wpłynie na konwersję oraz komfort poruszania się po niej.

Skontaktuj się z nami, a przeprowadzimy Twoją stronę www przez proces audytu i optymalizacji kompleksowo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poleć tą stronę:

Potrzebujesz indywidualnej wyceny?