Branding z polotem! Naming, logo, strony www, copywriting, strategie komunikacji.

Start Naming, logo i kolorystyka marki

Naming, logo i kolorystyka marki

Masz określoną misję, wizję i wartości? Wiesz już, w jakim kierunku ma podążać Twoja działalność?

Czas na zebranie tego wszystkiego w jednym spójnym znaku – w Twoim logo! Wszystko po to, aby Twoi Odbiorcy mogli Cię zapamiętać!

Naming

Pierwszy krok: nazewnictwo. Kluczem jest tutaj prostota i  unikalność. Warto również zadbać o to, aby domena internetowa z wybraną nazwą była wolna (najlepiej z końcówką .pl bądź .com). Nazwa, sama w siobie niesie także określone wibracje, dlatego istotne jest, aby były one spójne z charakterem marki. W jej doborze służy nam m.in. znajomość  numerologii.

Logo, logotyp

Drugi krok: logo. W zależności od wyników analizy, może się ono ograniczyć jedynie do odpowiednio dobranej i skonfigurowanej czcionki. Czasami warto ją wzbogacić adekwatnym symbolem. Zanim przedstawimy Ci nasze rozwiązanie, dokładnie zbadamy jaki odbiór i znaczenie ma wybrany symbol na podświadomość oraz wzorce kulturowe.

Kolorystyka

Trzeci krok: kolor. Podobnie jak w dwóch poprzednich przypadkach, dobór koloru ma ogromne znaczenie. Kolory w zależności od motywów przewodnich marki mogą dodać jej solidności, dynamiki, entuzjazmu,.. Opracujemy dla Ciebie wiodące barwy, do wykorzystania na wszelkich nośnikach przekazu począwszy od logo, strony www, materiałów reklamowych, itd.

Podsumowanie

W zależności od tego, na jakim etapie jest obecnie Twoja marka, możemy od podstaw opracować jej wizerunek, lub też zająć się rebrandingiem. Być może zaproponujemy delikatne korekty, jednak niewykluczone, że konieczne będą rewolucyjne zmiany. W każdym bądź razie, swoje propozycje uzasadnimy rzetelnymi argumentami.

Poleć tą stronę:

Potrzebujesz indywidualnej wyceny?